torsdag 5. august 2010

Long time no see

Huff, kjempelenge sidan eg har rørt bloggen min no *flau* Men så var det baby, Mexico, Horten, jobbsøking, husleiting (der er vi fortsatt) og og og...

Men i dag fekk eg lyst til å skrive litt om dagen i dag i stikkordsform.

Dagens leppestift/lipgloss: Heilt streit Blistex, tørre lepper i dag.

Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Baby? Nada med parfyme, og parfymefri krem etter dusjen i dag tidlig.

Dagens sko: Svarte Caterpillar joggesko.

Dagens smykker: Kuule knappeøyredobbar frå eye2eye, forlovelsesring og giftering.

Dagens bok (altså den du leser nå): Eating Animals av Jonathan Safran Foer.

Siste avis du leste: Gjengangeren (lokalavisa her i Horten).

Siste cd du hørte på: Hehe, har ikkje høyrt på cd på kjempelenge. Sist var nok i bilen i Mexico, og då tippar eg at det var Ada sin cd med barnesongar.

Siste film du så: Memoirs of a Geisha

Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Laangt opphald i Mexico (og det blir nok ei stund til neste ferie).

Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Smileull sin nye blogspotblogg!

Siste te/kaffe du drakk: Stoor chai latte på Kafferiet.

Siste setning du sa: "The yellow dummy is on the piano."

List opp tre ting fra veska di (sekk i dag): Har ikkje veske i dag, men den urgamle Fjellräven-sekken til mamma (den er heilt utslitt) og oppi der ligg bok (nemnte Eating Animals, lommebok og mobil.


1 kommentar:

Kathrine sa...

dejligt at du er tilbake :) Har lest litt på bloggen din å er kjempe imponert over så mye fint du strikker... å så med en baby på fanget! Btw så er elias fantastisk, har selv en av de;)

Har lagt meg til som følger å gleder meg til at følge deg videre.