torsdag 12. november 2009

Hekla blomar

Eg var hos An-Magritt i dag, og ho lærte meg å hekle blomar! Eg har ønska lære meg hekling så lenge no, og føler at eg er litt i gang sidan eg har lært meg å lage blomar. Dette blir pynten på til-frå-lappane til jul! Forøvrig kjenner eg at eg treng å bu i eit hus med vedomn eller peis, storkosa meg i godstolen foran flammane.






Også har eg strikka ein hals til Ada i eit fantasisk deilig garn, 50% silke og 50% merino. Skulle berre ønske eg hugsa kor eg hadde kjøpt det, for dette var rein strikkeglede! For eit deilig garn, og vakkert skin i det ferdige plagget. Har lyst til å strikke masse masse deilig til heile familien i dette vakre garnet!
Oppskrifta er frå Nøstebarn, men sidan eg strikka med tjukkare garn gjekk eg opp ein pinnestorleik og litt ned i masketal.

Ikkje så enkelt å ta bilete av ein toåring som berre vil springe rundt for å sleppe å kle på seg for å gå i barnehagen ;)
IMG_1546


2 kommentarer:

Trådsnella sa...

eg har utfordra deg i min blogg kjære

fabelblå sa...

Så skjønt med babyen som ligg og søv medan du heklar!