søndag 15. mars 2009

Ullkjolevest

Juhu, eg har endeleg strikka litt igjen. Vart så inspirert då eg såg nokre eksemplar av denne vesten på Tettinntil at eg måtte strikke ein til Ada. Første forsøk på mønsterstrikk og det gjekk høveleg bra. Gjorde nokre bommertar med masketalet, men det løyste seg heldigvis ganske greit likevel.

Kjolevest


Mønsterstrikket nederst:
Mønsterstrikk


Elias sa til Ada: "ve a verte en el espejo" (gå og sjå deg i spegelen) og Adagullet sprang ut i gangen og sa "såå fin" - slikt varmar eit mammahjarte!
Kjolevest i spegelen

Oppskrifta finn du her


Elles gjekk eg ein tur i vårsola saman med Kristin og vesle Leon i dag. Vi skulle på Kampen bondegård, men det var stengt i dag, så det vart ein rusletur på Kampen og ein liten tur på kafé, også fekk ungane leike saman hos Kristin etterpå. Ein kjekk dag med god kaffi og deilig gulrotkake. Skummelt å merke at ein er i så dårleg form når ein traskar oppover dei bratte bakkane til Kampen med Ada på ryggen. Glad eg ikkje hadde vogn.

3 kommentarer:

Malin sa...

Søt kjolevest. Og kor utrulig vakker Ada e.Skikkelig søtnos!

chili og kjærleik sa...

Tusen takk! Ho er skikkelig herlig for tida!

Trådsnella sa...

Wow, jeg er imponert!! :)
Du har en utfordring på min blogg !!! www.traadsnella.blogspot.com