onsdag 19. august 2009

Bento og strikkeshopping

Yes, vesle A hadde med matpakke i dag (veldig liten matpakke sidan ho har litt dårleg matlyst, og eg ikkje var sikker på om ho kom til å vere der lenge nok til brødmåltidet kl 14:30), min første (og veldig superenkle) bento:

Super quick bento
Grisesandwich med ost&skinke (trykka ut med pepperkakeform), tørka øko-aprikos i muffinsforma, to cherrytomatar, ein Babybel og ein nektarin. Veldig enkelt i dag, men visste ikkje om det var kjøleskåpsoppbevaring av matpakken - så eg ville ikkje sende med så fancy mat. Det er heldigvis kjøleskåpsoppbevaring, så neste gong ho skal ha med lunch skal vi svinge igong med eggeformene :)


Var på sytreff hos Katrine i dag, eg sydde ingenting (har nada med syinspirasjon om dagen), men eg fekk strikka litt meir på veksejakka. Berre litt av det siste ermet att no. Gjekk innom Du Store Alpakka saman med Kristin på veg heim. Eg skulle eigentleg berre ha strikkepinnar, manglar strikkepinnar i 2,5 og det er jo ein ganske viktig storleik når det gjeld babytøy *hehe*, så no har eg kjøpt mine første fancy trepinnar (brukar bambus frå før altså)

"He du nåke smågodt i påsen din?!"
IMG_3876


Nye pinnar
IMG_3877


Og litt tynn alpakka, lekker petrol og brun (var jo på sal...)
IMG_3878

2 kommentarer:

Malin sa...

Så lurt å bruke pepperkakeform til å lage, smørbrød! Kan tenke mej at d e kjekkare å ete en gris enn bære ei vanlig skive;)

chili og kjærleik sa...

Jepp, bento e kjekt! He blitt heilt hekta på å lese blogga og sånn, veldig mange kreative lunchlagara der ute :)